piątek, 25 stycznia 2013

Tonik EVELINE LIFTING (precyzja lasera) i Peeling myjący Joanna.

Hej! Byłam jakiś czas temu w Aster/Natura tam był koszyk, w którym były przecenione kosmetyki. Zauważyłam tonik bezalkoholowy z EVELINE , który intensywnie nawilża i wygładza. Cena 7,99 zł na 5,99 zł za 200 ml do cery dojrzałej (później to dopiero zauważyłam ;) ).

Zalety:
  • Tonik ma bardzo przyjemny i delikatny zapach,
  • super oczyszcza cerę,
  • nie podrażnia ani nie uczula,
  • nie miałam po nim żadnego zaczerwienienia cery,
  • odświeża twarz,
  • na pewno przywraca normalne pH skóry,
  • nie wyczuwalny jest alkohol,
  • ładne opakowanie zewnętrzne,
  • barwa blado- różowa (tj. na zdjęciu).
Wady:
  • dużo się wylewa przez normalny otwór w opakowaniu dlatego jest według mnie słabo wydajny. 
Brak innych wad.

Polecam, nie mam cery dojrzałej a spisywał się dla mnie bardzo fajnie :) 





Peeling myjący zapach o zapachu kiwi wygładzający, kupiony chyba z 5 miesięcy temu z promocji chyba za ok 3 zł lub ponad.

  • Nie przypadł mi do gustu. 
  • Peeling jest bardziej w postaci musu, granulki są słabo wyczuwalne, mocno się pieni, nic nie peelinguje. 
  • Nie zauważyłam żadnych efektów zlikwidowania martwego naskórka, bo używałam go tylko do stóp. (Może na ciało lepiej się spisuje).

  • Ładnie pachnie.

Nie kupię.


Już nie długo kolejne recenzję :) (komentujcie, dzielcie się z nami blogerkami opiniami ;) ) Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, że postanowiłyście poświęcić chwilę czasu na skomentowanie postów na moim blogu :)

Pozdrawiam!