wtorek, 21 sierpnia 2012

Krem matujący - Mariza

Witajcie, to mój pierwszy post,
będzie on na temat Kremu matującegoMarizy jest on z białej herbaty.
Przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej.
Skutki są rewelacyjne! :)
Matuje cerę a zarazem redukuje moim zdaniem małe wgłębienia/zmarszczki -miałam małą kreskę między brwiami już jej nie ma. Krem stosuje półtora miesiąca jest na pewno skuteczny, nie używam innych kremów.
Trochę ciężko się go aplikuje na twarzy, bo trzeba dość długo go wklepywać wmasowywać w cerę.
Zapach jest ładny, delikatny, mi się już od pierwszego użycia spodobał :) . Opakowanie jest wykonane z twardego plastyku, zakręcanie i odkręcanie trochę sprawia kłopotu nie za każdym razem ale są momenty, że trzeba dobrze wycelować w gwint, który jest też plastykowy - bo inaczej opakowanie będzie krzywo zamknięte.

Krem jest na pewno wydajny! :)
Fajnie również nawilża skórę. Myślę, że warto go zakupić -  nie jest wcale taki drogi, bo za 50 ml zapłacimy 7,60 zł. 

Jestem zadowolona z zakupu! Polecam :)

Teraz planuje zakupić Orzech aby poprawił mi koloryt skóry, jest on do każdego rodzaju skóry. Opakowanie też 50 ml i cena również 7,60 zł :) 

Pozdrawiam! Miłego czytania oraz komentowania. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, że postanowiłyście poświęcić chwilę czasu na skomentowanie postów na moim blogu :)

Pozdrawiam!