poniedziałek, 3 września 2012

Balsam do włosów...

Witajcie,
kolejnym postem będzie Balsam do włosów (inaczej odżywka) z Mrs. Potter's 
odbudowa i nawilżenie z aloesem i jedwabiem.. do włosów suchych i zniszczonych.
Pojemność : 500 ml,
Cena : ok 8 zł (chyba).

Opakowanie wygląda tak : 


  Tutaj możecie sobie poczytać to co producent oferuje ;) 








Moje wnioski : Super!! :D jest wydajny, mało się weźmie a starcza na całą głowę. Ładnie delikatnie pachnie, przyjemny zapach. 

Skutki: Miałam problemy z rozczesywaniem włosów ;/ , teraz już nie mam i tak jak producent miał na opakowaniu napisane "łatwiej się rozczesuje" tak właśnie się dzieje, widzę różnice :) ! Włosy są miękkie, delikatne, mniej się przetłuszczają (co 3 - 4 dni myje włosy, wcześniej myłam co 2 dni ;/ ), 

Chciałam balsam połączyć z szamponem z tej serii, ale niestety szampony nie są rewelacją w zapachu ;/ dlatego używam Garniera z lipy.. 

Użyłam raz sam szampon bez tej odżywki niestety nie mogłam włosów rozczesać i zong ;D dlatego mogę śmiało polecić używam już ją od 2 miesięcy i jest zużycie bardzo małe .. (przy linii nazwy produktu)

Fajny i bardzo skuteczny kosmetyk 
POLECAM ... :) 

Komentujcie ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, że postanowiłyście poświęcić chwilę czasu na skomentowanie postów na moim blogu :)

Pozdrawiam!