wtorek, 16 października 2012

Dax (próbki), bratek (herbata), peelingujący żel (Bierdronka).

Już jest nowy katalog Świąteczny! Zapraszam :) :)

----> Świąteczna pokusa ;) 







Cześć Wam!
Dziś napiszę krótko.

Zapraszam również do zakładki wymianka :) (nowe kosmetyki).

Jeśli chcecie zamawiać i korzystać z kosmetyków Marizy zapraszam do zapisania się lub zamówienie ode mnie z nowego katalogu, który pojawi się on-line pod koniec października :) NOWOŚCI, PROMOCJE, ZESTAWY ŚWIĄTECZNE - będą w nowym katalogu - nie mogę się doczekać :) 



Od soboty (13.10.br.) piję herbatę z bratka - na razie nie widzę żadnych zmian. Piję 2 razy dziennie po posiłku. Barwa żółtawa, smak taki lekki, nie mocny. Da się wytrzymać ;) Herbata jest przeznaczona na problemy z trądzikiem działa również oczyszczająco na organizm. Fajnie opisane ;) .

















Dziś otrzymałam takie próbki od DAX COSMETICS jestem bardzo ciekawa tych kremów, bo są dobrane do mojego typu cery :) 
Dziękuje bardzo! Pozdrawiam! :) 
























Peelingujący żel do mycia twarzy z Biedronki do cery tłustej i mieszanej. Hmmm.. Myślałam, że te drobinki będą bardziej wyczuwalne.. Na razie użyłam go pare razy. Czuć, że cera jest gładsza, ale... chyba nic więcej. Wypróbuję dłużej to się okaże ;)















Otrzymałam jeszcze jedną przesyłkę, ale spałam i listonosz zostawił awizo. Odbiorę po południu i dam Wam znać, ale domyślam się co tam jest :) ...

Aha zrobię sobie dziś jeszcze maseczkę z drożdży + mleko. Ciekawe czy będą jakieś efekty ;) recenzja na temat maseczki "Wszystko o wszystkim" :) .


Miałyście z czymś do czynienia? Jakie Wasze zdania/efekty/skutki itp?  Pozdrawiam.. 

8 komentarzy:

  1. maseczka z drozdzy+mleko to w czym dokladniej pomaga ?: )
    znasz moze jakies wyprobowane domowe sposoby na problemy z trądzikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka z drożdży właśnie jest na problemy z trądzikiem ;) herbata z bratka również :)

      Usuń
  2. Oj ten trądzik... Ja juz mam go dość :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że mnie trądzik ominął szerokim łukiem : ) Żele z biedronki to oczywiście niezawodne pewniaki : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten ostatni peeling, ale byłam zdecydowanie są lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie trądzik raz jest a raz go nie ma : (

    OdpowiedzUsuń
  6. Bratka jeszcze nie piłam, chyba będę musiała spróbować :)
    Na razie piłam pokrzywę ze skrzypem polnym i samą pokrzywę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bratek bardzo dobrze działa na trądzik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że postanowiłyście poświęcić chwilę czasu na skomentowanie postów na moim blogu :)

Pozdrawiam!