piątek, 2 listopada 2012

Denko październik '12r.

Witajcie, 
na wstępie mało osób się zgłosiło do mojej akcji z Marizą ;/ 
Poszukuje osoby. Jeśli nie będzie większej ilości to poszukiwanie będzie zakończone bardzo słabym wynikiem końcowym, więc zapraszam! :)

Teraz oto moje małe kosmetyczne denkowe produkty :
Odżywka do włosów Isana - rewelacji nie było, zapach też nie był dla mnie, nie kupie.

Odżywka GLISS KUR - fajna, z olejkiem, barwa żółtawa czuć olejek, ładnie pachnie. Może jeszcze kupie ją.

Płyn Micelarny do demakijażu, bardzo fajny Dobrze zmywa makijaż, nie wysusza cery, nawilża ją, zostawia ładny zapach, był w moich ulubieńcach września i nadal nim jest :) miałam go od połowy lipca. Jest super wydajny. Buteleczkę sobie zostawię. Kupie jeszcze. 

Maszynki do golenia, nie są złe, ale każdy ma swoje zdanie. Kupie jeszcze. 

Chusteczki nawilżające z Alterry. Na początku mi się nie podobały, ale teraz bym je jeszcze kupiła. Fajnie odświeżają i zmywają pozostałości makijażu. Warto. Kupie jeszcze. 

Maseczka z RIVAL de Loop, też fajna. Była w ulubieńcach września i nadal jest :) Kupie jeszcze.

Krem na dzień i na noc z PERFECTY mikroperły matujące + energia Q10 - fajna była próbka tego kremu. Robił się "jak suchy krem" po aplikacji na twarz, nie było żadnego uczucia pieczenia, ściągania czy zatykania, spodobał mi się. Jak znajdę go w sklepach to myślę, że się na niego skuszę. Ale nie widziałam żadnych efektów z tak małej próbki ;/  Może kupie.

Krem na noc z PERFECTY aktywny cynk + kwasy AHA, też fajny krem. Nawilża.  Ale nie widziałam żadnych efektów z tak małej próbki ;/ Raczej nie kupie.

 Podkład z L'Oreal - dla mnie nic ciekawego, nie zrobił na mnie wrażenia. Kryć krył... Nie kupie.

Podkład z PERFECTY, ten to zrobił wrażenie na mnie :) krył ładnie, nie robił plam, nie rolował się, nie myzgał itp, podczas aplikowania zamieniał się chyba w puder i wydaje mi się, że matuje cerę. Na razie mam z Marizy, ale może kiedyś w niego zainwestuję. Może kupie. 

Jeśli chcecie korzystać z kosmetyków Mariza zapraszam, po prostu zapiszcie się wiele korzyści :)  albo weźcie udział w mojej akcji poszukiwawczej z Mariza lub zamawiajcie u mnie kosmetyki do 7 listopada (wpłata na konto do 9 listopada)
10 - 11 w tych dniach będę robić zamówienie ;)
Zapraszam WAS serdecznie, każda z nas chce czuć się wyjątkowo, a dzięki kosmetykom z Marizy możemy to odczuć i przy okazji zrobić sobie domowe SPA :) 



Pozdrawiam Was :)















2 komentarze:

Dziękuje, że postanowiłyście poświęcić chwilę czasu na skomentowanie postów na moim blogu :)

Pozdrawiam!