środa, 2 stycznia 2013

Krótka recenzja - BRATEK PLUS

Witajcie, jakiś czas temu wygrałam konkurs, w którym wybrałam sobie nagrodę tabletki BRATEK +

Zużyłam już 27 tabletek. Hmm.. muszę wystawić recenzje, bo dostałam maila z taką informacją. Niestety, jak dla mnie nic szczególnego.

Może jedynie to, iż trądzik się tak często nie pojawiał, ale i tak między brwiami,  nad ustami, na brodzie i czasami na czole wyskakiwało mi coś, z czego i tak pozostawała blizna potrądzikowa. Mam dość dużo krost podskórnych, te tabletki tego mi nie zlikwidowały. Może przez to, że tak szybko muszę wystawić opinię efekty za dłuższy czas stosowania Bratka byłyby lepsze.. Będę oczywiście dalej brać je i przedstawię krótką recenzje. Po tabletkach się dobrze czuje, nie wpłynęły na mój organizm negatywnie. Oczywiście nie liczę się też z cudami i super poprawą mojej cery z tego względu, iż mam tarczyce i to ona mnie "szpeci", gdy nie miałam choroby trądzik się pokazywał, ale mniej i nie zostawały mi po nim blizny.. Teraz jedynie dobrze kryjący podkład częściowo załatwi sprawę, choć wolałabym mieć cerę bez blizn..

Także podsumowując, tabletki może trochę zahamowały wyskakiwanie trądziku, nie wysypało mnie po nim czasami coś wyjdzie na policzkach po bokach, między brwiami, czasami na czole nad ustami, na brodzie oraz wokół skrzydełek nosa.. Hmm.. może lepsze efekty na prawdę będą po zastosowaniu minimum 100 tabletek.. Oczywiście tj. już pisałam dam znać. Tabletki mogą sobie nie radzić z chorobą, zaś u innej osoby mogą wystąpić super efekty.. Muszę dalej brać, 27 tabletek to za mało.. (Piłam również przed stosowaniem Bratka + herbatę z Bratka - też nie było efektów).

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Nie wiem o co chodzi z tym e-mailem, ale graniczny czas recenzji z tego co wiem był do 20.01.

    U nas BratekPlus używa mój maż i jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że postanowiłyście poświęcić chwilę czasu na skomentowanie postów na moim blogu :)

Pozdrawiam!