niedziela, 4 sierpnia 2013

50 faktów o mnie.

Witajcie, i o mnie możecie się co nie co dowiedzieć ;)

1. Znak zodiaku - Strzelec

2. Mam niebieskie oczy

3. Lubię jesień i jak deszcz pada

4. Mam syna

5. Szybko się denerwuje :/

6. Nie lubię bałaganu :/

7. Nie lubię jak ktoś po sobie nie sprząta

8. Jak muszę to siadam za kierownice 

9. Nie mam rodzeństwa :/ 

10. Lubię kolor chabrowy, błękitny i granatowy 

11. Mam 100 pomysłów na minutę 

12. Lubię wstawiać ":)" w komentarzach, ale w SMSach już nie 

13. Nie pracuje :/

14. Lubię gotować 

15. Jestem wrażliwa i szybko płaczę


16. Noszę okulary już z 8 - 9 lat 

17. Nie palę papierosów

18. Piwo wypiję raz na jakiś czas

19. Biorę tabletki na chorobę przewlekłą

20. Nie lubię prasować

21. Mam psa 

22. Nie maluje paznokci

23. Lubię naturalność

24. Nie przepadam za kąpaniem się w jeziorach

25. Komary mnie lubią

26. Lubię jak ktoś ma ładne kwiaty kwitnące w ogródku - podziwiam :)

27. Nie lubię kiełbas na chleb

28. Skończyłam szkolenie "Podstawy kosmetyki z el. wizażu"

29. Pracowałam na bazarze/rynku w odzieżowym dziale - fajnie było :) Szkoda, że tylko zastępstwo 

30. Nie lubię lodów truskawkowych

31. Nie lubię lata

32. Nie lubię pająków itp.

33. Zdarza mi się lunatykować :/ 

34. Nie lubię ryb (ew. może być pstrąg, palia) 

35. Nie sprzątam regularnie

36. Wkurzam się, że czegoś nie widzę bez okularów

37. Grupa krwi B RH+ 

38. Szkoda, że nie mam rodzeństwa 

39. Chciałabym mieszkać w dużym mieście może i nawet za granicą

40. Byłam kiedyś w Anglii na miesiąc (miałam być na 2 m-ce, ale nie chciałam - teraz bym tam z powrotem pojechała)

41. Byłam w górach

42. Słabo u mnie z cierpliwością

43. Dużo zawdzięczam swoim rodzicom :) :*

44. Lubię pomagać innym, nie mam z tym problemu. Jeśli tylko potrafię to na pewno będę pomocna.

45. Jeśli nie chce wchodzić w dyskusję przytakuję :D 

46. Kiedyś chciałam iść na kierunek wizażu

47. Na szczęście nie powtarzałam kl

48. Nigdy nie jadłam owoców morza - i nie mam zamiaru ;)

49. Nie przepadam za kotami

50. Lubię fajny Hip-Hop (jak jest fajny przekaz słów).

No to tyle :) Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, że postanowiłyście poświęcić chwilę czasu na skomentowanie postów na moim blogu :)

Pozdrawiam!