środa, 24 kwietnia 2013

Zgrany duet...

Hej!
Długo po ostatnim poście nic nie pisałam, bo na razie nie mam wyrobionych zdań na temat moich kosmetyków, które obecnie używam... Ale jednak po namyśle, znalazłam 2 kosmetyki, które są równie ważne jak inne np. do pielęgnacji ciała. 

W tym poście przedstawiam krem do rąk oraz krem do stóp. Jeden jak i drugi kosmetyk ważny w codziennym życiu.. 
Każda z nas chce mieć ładne, zadbane dłonie i stopy, tak samo ja :) W tym poście przedstawiałam 
Wam moje zdanie na temat jednego z kremów- minęło już ponad 4 miesiące a ja zdanie nie zmieniłam :) krem mi się już kończy... 

Dziś napiszę o kremie do stóp kojąco - odświeżającym oraz kremie do rąk naprawczym..

Od producenta: Krem kojąco-odświeżający 'Active Care' przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji stóp. Dzięki specjalnie dobranym składnikom aktywnym doskonale nawilża, łagodzi podrażnieniaoraz chroni, zapobiegając jego rogowaceniu i pękaniu naskórka. Zawarty w preparacie wosk pszczeli zmiękcza i uelastycznia skórę a alantoina i len działają kojąco i regenerująco. Aloes i łopian zmniejszają potliwość stóp, działają antybakteryjnie oraz przeciwgrzybicznie. Nostrzyk wspomaga krążenie, likwiduje obrzęki, łagodzi uczucie napięcia i zmęczenia. Dzięki delikatnej konsystencji krem szybko się wchłania, przynosząc stopom ulgę i ukojenie. Nie pozostawia uczucia lepkości. 

Moje zdanie się nie zmieniło od grudnia :)  Dla mnie najbardziej spodobało się to, iż krem rzeczywiście szybko się wchłania i nie ma po nim nic czuć.. Pachnie tak delikatnie jakby mentolowo. Jak się go nałoży na stopy, po chwili już go nie ma, jest tylko uczucie kojące i odświeżające oraz lekkie chłodzenie, bo krem ten ma zapobiegać poceniu się ich. Mam zamiar zakupić go w maju ponownie, bo jego właściwości kojące, odświeżające i przeciwpotne nadają się właśnie na tą porę roku, jaki i na lato...  Łagodzi martwy naskórek oraz wszystkie popękania, skóra jest delikatna i miękka w dotykuWarto w niego zainwestować. Jest mega wydajny :) Stopy już po pierwszym użyciu są miękkie a naskórek delikatniejszy ;) I co najważniejsze nie wysypało mnie po nim, ani nie miałam żadnego uczulenia..

Przewodnimi składnikami jest: 
  1. wosk pszczeli,
  2. alantoina,
  3. aloes


Cena w katalogu nr 3 6,60 zł / 100 ml. 


Kolejnym krem do rąk - naprawczy.

Skład:  Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate, Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclomethicone (and) Dimethicone, Shea Butter, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Allantion, Imidazolidynyl Urea, Chlorhexidine Digluconate, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum, Hydroxyisohexyl, 3-Cyclohexene, Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene. 

Od producenta: Krem naprawczy Active Care przeznaczony do pielęgnacji bardzo suchej i zniszczonej skóry dłoni, a także szorstkiej skóry łokci, kolan i stóp.
Dzięki specjalnie skoncentrowanej formule krem intensywnie regeneruje, odżywia oraz nawilża przynosząc ulgę spierzchniętej skórze. Zawarte w kremie d-pantenol i alantoina pobudzają wzrost i odnowę komórek naskórka, łagodzą podrażnienia. Gliceryna oraz mocznik zapewniają skórze długotrwałe nawilżenie, w widoczny sposób uelastyczniają ją , zmiękczają i wygładzają. Masło shea odbudowuje i wzmacnia warstwę hydro-lipidową naskórka oraz delikatnie go natłuszcza. Krem tworzy ochronny film, który na wiele godzin zabezpiecza dłonie przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych

Moja opinia będzie skromna ;) Krem ładnie pachnie, trochę mentolem, trochę shea itd. Nie jestem to zapach duszący wręcz przeciwnie - ładnie odpręża. Jeśli chodzi o działanie to na dzień go nie stosuję, ponieważ nie lubię tego filmu, który rzeczywiście po tym kremie zostaje, jest ta 'powłoka' ochronna. Stosuję go na noc i z rana czuję jeszcze działanie kremu. Zostawia on warstwę jakby 'wilgotną'. Na pewno skóra staję się miękka, delikatna i miła w dotyku. Wszystkie szorstkie miejsca się zmniejszają oraz regenerują/naprawiają. Przy dłuższym stosowaniu skóra robi się jeszcze milsza w dotyku i daje nam czas na nie stosowaniu kosmetyku. Ciekawy kosmetyk, na pewno wydajny. Ma on barwę jakby mleczną - nie białą tj. krem do stóp. Jego konsystencja jest bardziej gęsta niż w/w kremu. 

Cena : 9,90 zł / 100 ml. 

Przewodnimi składnikami jest: 
  1. gliceryna,
  2. d-pantenol,
  3. masło shea. 



Jeśli chodzi natomiast o opakowania to tj. widzicie, są to standardowe miękkie tubki z odkręcanymi nakrętkami. 

Fajne kremy, godne polecenia i wypróbowania :) Jeśli jest ktoś chętny zapraszam do zakupu :) 


5 komentarzy:

  1. Kremów do rąk mam spory zapasik, ale do stóp żadnego... Wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ten lawendowy krem do stóp :) Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego kremu do stóp (jeśli dobrze pamiętam, miałam do popękanych pięt)...ale dobrze się zapowiada, pomyślę o jego zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kosmetyki wyglądają bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że postanowiłyście poświęcić chwilę czasu na skomentowanie postów na moim blogu :)

Pozdrawiam!